Certyfikat Trusted SSL

Trusted SSL jest przeznaczony dla banków i instytucji finansowych. W związku ze szczególnymi wymaganiami procedura wydawania certyfikatu zawiera wnikliwą weryfikację tożsamości kupującego. W efekcie, stosując Trusted SSL, ma się pewność korzystania z najlepszych możliwych zabezpieczeń. Trusted SSL jest wydawany na 1,2 lub 3 lata, oraz posiada najwyższą gwarancję w wysokości 750 000 PLN. Ponadto certyfikat posiada możliwość szyfrowania transmisji pomiędzy użytkownikiem a serwerem do 256 bitów i jest akceptowany przez wszystkie najpopularniejsze przeglądarki internetowe.

Korzyści

  • automatycznie rozpoznawany jako zaufany w przeglądarkach internetowych, dzięki posiadanemu certyfikatowi WebTrust;
  • zapewnienie maksimum wiarygodności serwerów – potwierdzona certyfikatem informacja o autentyczności serwera;
  • realizacja podstawowych usług bezpieczeństwa: uwierzytelnienia, integralności i poufności w oparciu o zastosowanie protokołu Secure Sockets Layer (SSL);
  • bezpieczna (szyfrowana) komunikacja pomiędzy serwerem a oprogramowaniem klienckim;
  • pewność i zaufanie ze strony osób korzystających z serwera z certyfikatem;
  • wysoki poziom odpowiedzialności finansowej wystawcy certyfikatu;
  • dwuletni okres ważności certyfikatu;
  • gwarancja 400 000 € .

Charakterystyka certyfikatu Trusted SSL

  • najwyższy poziom zaufania i bezpieczeństwa,
  • zabezpieczenie procesu przepływu danych pomiędzy użytkownikiem internetu a serwerem lub witryną internetową,
  • uwierzytelnienie właściciela i nazwy domeny – certyfikat zawiera nazwę zabezpieczanej domeny oraz nazwę jej właściciela,
  • szczegółowa weryfikacja – elektroniczna weryfikacja dostępu do domeny oraz automatyczna weryfikacja danych właściciela przez CERTUM,
  • natychmiastowe wydanie nawet w ciągu 24 h,
  • ważność – 1, 2 lub 3 lata,
  • licencja obejmuje zastosowanie certyfikatu dla wielu serwerów w ramach jednej domeny (bez dodatkowych opłat),
  • współpraca z najpopularniejszymi przeglądarkami internetowymi:

Zastosowanie

  • banki i instytucje finansowe,
  • sklepy internetowe (e-commerce),
  • serwisy aukcyjne,
  • strony internetowe administracji publicznej (BIP, elektroniczne skrzynki podawcze, systemy obsługi interesantów),
  • e-zdrowie – serwisy internetowe przetwarzające i udostępniające dane na temat zdrowia pacjentów,
  • biznesowe serwisy internetowe i portale korporacyjne,
  • serwisy internetowe szkół i uczelni,
  • serwery pocztowe i serwery baz danych,
  • aplikacje typu klient-serwer,
  • komunikacja w ramach sieci intranet i ekstranet,
  • zabezpieczenia serwerów udostępniających pliki (SFTP),
  • bezpieczna komunikacja z Facebook Apps.

Parametry techniczne

  • zgodność ze standardem X.509 v.3 (RFC5280),
  • zabezpieczony funkcją skrótu SHA2
  • obsługa siły szyfrowania połączeń do 256 bitów,
  • wsparcie dla SGC (Server Gated Cryptography),
  • obsługa kluczy o długości 4096 bitów i więcej,
  • minimalna długość kluczy kryptograficznych: RSA lub DSA 2048 bit, EC 571 bit: NIST K-571 oraz NIST B-571,
  • wydany przez CERTUM PCC posiadający aktualny certyfikat zgodności ze standardami WebTrust,
  • możliwa jest weryfikacja statusu certyfikatu przy pomocy list CRL oraz protokołu OCSP,
  • 30 dniowa gwarancja bezpłatnej wymiany certyfikatu SSL na nowy (mechanizm reissue umożliwia ponowne wydanie certyfikatu z zachowaniem daty końca ważności certyfikatu).

Trusted SSL

Wydanie - ważność certyfikatu 1 rok
Wydanie - ważność certyfikatu 1 rok
KUP
Odnowienie - ważność certyfikatu 1 rok
Odnowienie - ważność certyfikatu 1 rok
KUP
Wydanie - ważność certyfikatu 2 lata
Wydanie - ważność certyfikatu 2 lata
KUP
Odnowienie - ważność certyfikatu 2 lata
Odnowienie - ważność certyfikatu 2 lata
KUP
Wydanie - ważność certyfikatu 3 lata
Wydanie - ważność certyfikatu 3 lata
KUP
Odnowienie - ważność certyfikatu 3 lata
Odnowienie - ważność certyfikatu 3 lata
KUP

Szanowna Użytkowniczko/Szanowny Użytkowniku

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r (zwanego dalej „Rozporządzenie”) informuję, iż:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni, ul. Podolska 21, 81-321 Gdynia;
  • Kontakt do Inspektora ochrony danych w Asseco Data Systems S.A. można uzyskać pod adresem e – mail: IOD@assecods.pl, tel.+48 42 675 63 60.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
    1. przygotowania odpowiedzi na zapytanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia.
    2. przesyłania informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej i programów automatyzujących na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i w zw. z art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawa telekomunikacyjnego (zgoda alternatywna) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przygotowania i przedstawienia odpowiedzi na zapytanie oraz do czasu cofnięcia przez Panią/Pana wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji marketingowych.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia/zapomnienia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Realizację wszystkich powyższych praw można zrealizować poprzez wniosek złożony na stronie https://www.daneosobowe.assecods.pl
  • Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Regulatora, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.
  • Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do realizacji wniosku z zapytaniem. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uzyskania odpowiedzi na wysłane zapytanie.
  • Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach przetwarzania danych osobowych podanych przy utworzeniu Konta i uzupełnianiu danych w nim zawartych oraz danych dotyczących aktywności w Serwisach (zgodnie z Polityką prywatności serwisu internetowego Asseco Data Systems S.A. Polityka prywatności)
    i aktywności związanej z naszą komunikacją mailową z Panią/Panem, a efektem takiego przetwarzania będzie dopasowanie informacji marketingowych dotyczących naszych produktów i usług, które mogą Panią/Pana zainteresować.
Polityka prywatności