FAQ – Proces zakupu

1. Jak wygląda proces zakupu?

Zakup Certyfikatu SSL składa się z następujących części:

  • Wybór w sklepie rodzaju certyfikatu i dodanie go do koszyka
  • Złożenie zamówienia
  • Wypełnienie danych sprzedażowych (dane do faktury, adres wysyłki)
  • Wybór formy płatności (tradycyjny bądź przez Internet) i dokonanie płatności
  • Aktywacja kodu certyfikatu (kod wysyłany jest na podany w zamówieniu adres e-mail oraz dostępny jest z poziomu Moje konto/Kody elektroniczne)
  • Zalogowanie się do systemu generowania Certyfikatu SSL
  • Podanie tak zwanego CSR – żądania podpisania certyfikatu, wygenerowanego przez CSR na stronie lub serwer, na którym będzie zainstalowany Certyfikat SSL
  • Weryfikacja domeny poprzez umieszczenie znaczników META bądź pliku HTML na stronie. Wszystko, by sprawdzić czy osoba kupująca certyfikat, ma faktycznie do niej dostęp
  • W zależności od typu certyfikatu, dosłanie dokumentów potwierdzających tożsamość / dokumentów firmy
  • Otrzymanie certyfikatu na adres e-mail nastąpi po weryfikacji wszystkich nadesłanych danych przez CERTUM PCC.

2. Ile czasu trwa wydanie certyfikatu?

Gdy tylko wszystkie dokumenty są dostarczone, certyfikat zostanie wystawiony w przeciągu 24 godzin (w dni robocze).

3. W jaki sposób dowiem się o wystawionym certyfikacie?

Jak tylko certyfikat zostanie wystawiony, pracownicy CERTUM PCC niezwłocznie poinformują o tym fakcie, wysyłając wiadomość e-mail na podany w trakcie zakupu adres.

4. Gdzie mogę uzyskać pomoc w procesie zakupu?

W przypadku napotkania jakichkolwiek trudności, prosimy o bezpośredni kontakt na skrzynkę e-mail pod adresem info@certum.pl, bądź dzwoniąc na infolinię z telefonów stacjonarnych +48 (0) 801 540 340 (stawka wg operatora) oraz z komórkowych +48 (0) 91 4801 340. Nasi konsultanci odpowiedzą na każde pytanie.

5. Dlaczego pobieranych jest tyle danych w procesie zakupu?

Certyfikat SSL co do swej zasady jest produktem poświadczającym z kim łączy się użytkownik. Dając tym samym pewność, że strona nie jest podstawiona, a przesyłane informacje zaszyfrowane. Dlatego też, potwierdzając czyjąś tożsamość CERTUM PCC musi mieć 100% pewność, że certyfikat zostanie wydany właściwej osobie bądź podmiotowi.

6. Jak przechowywane są moje dane?

Wszystkie dane przekazywane przez strony CERTUM PCC są szyfrowane 128 bitowym kluczem, uniemożliwiającym ich przejęcie przez osoby postronne. Wszelkie dane osobowe przetrzymywane są w wydzielonej bazie danych, na serwerach znajdujących się w centrum danych należącym do CERTUM PCC – jednym z najnowocześniejszych i najbezpieczniejszych miejsc tego typu w kraju.

7. Czy mogę zmieniać później swoje dane?

Certyfikat SSL nie jest certyfikatem osobowym, zawiera tylko informacje kojarzone z domeną. Jeżeli dane kojarzone z osobą dokonująca zakupu ulegną zmianie, prosimy skorzystać z formularza edycji danych znajdujący się w zakładce „Obsługa certyfikatów -> Zmiana danych”.

8. Potrzebuję wielu certyfikatów SSL, czy w związku z tym muszę wielokrotnie przechodzić proces zakupu?

Wystarczy, że zgłosisz się do naszych konsultantów poprzez e-mail info@certum.pl bądź dzwoniąc na infolinię, z telefonów stacjonarnych +48 (0) 801 540 340 (stawka wg operatora) oraz z komórkowych +48 (0) 91 4801 340, a przygotowana zostania indywidualna oferta.

9. Czy obsługujecie system płatności on-line?

Tak, za wszystkie dokonane u nas zakupy można zapłacić przelewem internetowym. Udostępniamy system eCard obsługujący dokonanie płatności on-line.

Jeżeli pojawią się jakiekolwiek wątpliwości bądź pytania, chętnie udzielimy wszelkich informacji. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny bądź skorzystanie z formularza kontaktu on-line.

Szanowna Użytkowniczko/Szanowny Użytkowniku

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r (zwanego dalej „Rozporządzenie”) informuję, iż:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni, ul. Podolska 21, 81-321 Gdynia;
  • Kontakt do Inspektora ochrony danych w Asseco Data Systems S.A. można uzyskać pod adresem e – mail: IOD@assecods.pl, tel.+48 42 675 63 60.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
    1. przygotowania odpowiedzi na zapytanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia.
    2. przesyłania informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej i programów automatyzujących na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i w zw. z art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawa telekomunikacyjnego (zgoda alternatywna) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przygotowania i przedstawienia odpowiedzi na zapytanie oraz do czasu cofnięcia przez Panią/Pana wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji marketingowych.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia/zapomnienia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Realizację wszystkich powyższych praw można zrealizować poprzez wniosek złożony na stronie https://www.daneosobowe.assecods.pl
  • Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Regulatora, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.
  • Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do realizacji wniosku z zapytaniem. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uzyskania odpowiedzi na wysłane zapytanie.
  • Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach przetwarzania danych osobowych podanych przy utworzeniu Konta i uzupełnianiu danych w nim zawartych oraz danych dotyczących aktywności w Serwisach (zgodnie z Polityką prywatności serwisu internetowego Asseco Data Systems S.A. Polityka prywatności)
    i aktywności związanej z naszą komunikacją mailową z Panią/Panem, a efektem takiego przetwarzania będzie dopasowanie informacji marketingowych dotyczących naszych produktów i usług, które mogą Panią/Pana zainteresować.
Polityka prywatności